Skip to content

Vorbesc tare, bine, si apasat

Martie 11 2012

Am avut impresia ca o sa am ceva interesant de zis dar nu am. Asa ca va prezint o intrebare care mi-a venit azi.

In supermarketuri, la case, sunt despartitoarele alea mici din plastic care te ajuta sa iti delimitezi cumparaturile tale de cele ale omului din spate. Ei bine (!!!), ma enerveaza alea si chiar nu le vad rostul, desi l-am explicat anterior. Dar divaghez. Deci.

Cand a fost ultima oara cand ati luat ceva ce era al omului din spate, l-ati dat casierei, l-ati platit si apoi l-ati returnat omului? Exact.

One Comment leave one →
  1. Ana permalink
    Aprilie 3 2012 9:32 pm

    Cel mai probabil, chestiuta din plastic ajuta persoana care lucreaza la casa, nu clientii. Trebuie sa afle cumva cand sa se opreasca din scanat produse inainte sa zica cineva „stop”🙂.

Lasă un răspuns

