Skip to content

Insert key word here

Martie 2 2012

A început să mă enerveze faptul că o grămadă de reclame folosesc cuvinte CHEIE care PROVOACĂ clientul  să acționeze – să cumpere, să încerce, etc. Ce să-i faci, dacă un grup de cercetători americani au descoperit că folosirea acestor cuvinte-mantră pot genera rezultatele scontate, le folosim.

Cum ar veni, dacă pui DRAGOSTE sau PASIUNE în reclama de la noul tău ulei, consumatorul – nu mai suntem oameni, ci consumatori sau public-țintă – va realiza că uleiul este făcut cu dragoste și pasiune de către oameni cărora chiar le pasă că fac ulei. Linia aia industrială automatizată nu contează, dă-o dracului. Nici profitul. Ce să mai, oamenii ăștia care fac uleiul deja sunt filantropi și fac doar muncă în folosul comunității.

No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: