Skip to content

Captain Obvious inseamna Capitanul Evident

Martie 24 2011

Dintotdeauna m-au dezinteresat lucrurile care nu m-au interesat. In mod suprinzator, lucrurile care nu ma atrag ma lasa rece, chiar indiferent.

In alta ordine de idei, ma seaca intrebarile puse doar ca sa fie, de dragul conversatiei: „- Si … ai venit?”; „- A, nu, eu sunt clona lui, el intarzie o ora.”

Am un prieten care e maestru emerit in intrebari de genul asta. In momentul cand il sun si ii zic ca sunt pe drum sa ma intalnesc cu X in locul Y la ora Z, primele lui doua intrebari sunt cu cine si cand. Ultima lui ghidusie a fost geniala. M-a calcat pe picior si eu i-am atras atentia foarte finut si diplomat (-BAAAAA!!!!), iar justificarea lui a fost ca a crezut ca piciorul meu era celalat piciorul al lui. Jur. Nu poti inventa asa ceva.

(foto:g4r37h)

No comments yet

Lasă un răspuns

