Skip to content

Cum măsori rezultatele unui training

Ianuarie 27 2011

measure2

Teoretic, destul de simplu: măsori performanțele participanților pe o anumită perioadă de timp. Practic, apar câteva probleme: cum le măsori, în raport cu ce, și care sunt indicatorii care te interesează. În articolul acesta este vorba exact despre această parte practică.

aaa

În primul rând și în singurul rând (sic!), la final e nevoie să măsori rezultatele financiare. Creșterea performanței și a profitului sunt două chestii pe care le așteaptă orice om care face o investiție, ca să folosesc un truism.

De-asta, eu cred că e nevoie ca trainingul să fie construit plecând de la strategia afacerii și procesele din departamentul respectiv. Procedând astfel obții deja o parte din indicatorii care te interesează, plus legătura din financiar. De exemplu, nu e cam ciudat să livrezi un training de vânzări care nu are legătură cu procesul de vânzare al companiei?

(foto: aussiegall)

No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: