Skip to content

C-asa-i-n modelling

Decembrie 13 2010

Se pare ca fotomodele si manechinele folosesc cremele care trateaza hemoroizii pentru a isi desumfla pungile de sub ochi. Serios, nu poti inventa asa ceva. Trebuie ca a fost cineva suficient de inovator incat sa faca experimentul asta.

Oricat de ciudat suna asta, eu sunt mai curios cum au descoperit acest lucru: oare au vreun iubit care si-a dat din greseala la ochi in loc de cur cu crema respectiva si a descoperit efectele benefice?

Mergand mai departe, parca si vad un cuplu discutand:

– Mmm, iubitel, iepuras, ce faci acolo?

– Uite ma dau pe cur cu niste crema pentru hemoroizi.

– Da?! Ia da-mi si mie putina sa ma dau la ochi, poate mi se desumfla naibii pungile astea.

Sau poate s-a trezit unul mai ghidus intr-o zi si a zis: ” – Ba, astea din modelling sunt proaste in mare parte, si eu o sa va demonstrez asta!”. ” – Cum ma?”. ” – Uite, eu am hemoroizi acum si ma dau la cur cu crema asta! O sa le fac sa creada ca de fapt e buna si pentru pungile de sub ochi, nu doar petru cur!”. ” – Du-te ba …”

–––––––

(foto: http://deceblog.net/)

No comments yet

Lasă un răspuns

