Skip to content

4 butelii, 3 sifoane si eu

Noiembrie 18 2010
tags:

La mine in casa a fost un poltergeist vreo 5 ani, cat am fost in facultate. Am zis vreo 5 ani pentru ca atat a durat facultatea, nu pentru ca am fost repetent. Bai si minunatul ala de poltergeist isi facea aparitia numai in zilele cand veneam si eu acasa dupa mancare, ca tot studentul cu rafiile din dotare. Cand aparea, inghetam. Inghetam pentru ca stiam ce vroia.

Vroia sa umplu buteliile. Cum dracu se intampla asta exact cand veneam eu acasa, nu imi explic. ” – Adi, du-te si umple si tu buteliile alea!”. ” – Pai iar sunt goale?”, intrebam si eu ca retardu, de parca puteam sa umplu butelii pline. Sau in fine, sa le schimb. ” – Da, iar sunt goale”. ” – Cum dracu ca acum doua zile am plecat la Bucuresti?”.

Indiferent de perioada de timp dintre venirile mele acasa, buteliile alea se goleau. Nu conta ca erau doua zile, doua luni, trei saptamani. Ele se goleau. Cred ca ai mei, imediat ce inchideau telefonul si aflau ca vin acasa, lasau buteliile deschise pe balcon. Sau faceau mancare pentru cantina saracilor. ” – Vine Adi?”. ” – Da. Scoate buteliile alea pe balcon. Si deschide-le”.

In fine, toata chestia asta s-a terminat cand ne-am mutat pentru ca aici avem si gaze. Si tocmai ce stateam eu fericit asta-vara ca am scapat de butelii, cand aud o voce mirifica:

” – Auzi, nu te duci sa umpli si tu sifoanele alea doua?”

No comments yet

Lasă un răspuns

