Skip to content

Piramida

Septembrie 28 2010

Propria perceptie influenteaza ceea ce tu crezi ca e realitatea.

Daca oamenii din prima linie ai unei companii iti fac o impresie buna in mod repetat, poti sa te gandesti ca au o cultura ok (niste norme, valori si comportamente cu care tu rezonezi). Oamenii aceia se comporta asa si din cauza managerului direct. Care se comporta asa si din cauza managementului superior. Etc.

So, daca vreun mare sef se gandeste la clientii lui propun un proces de evaluare simplist: observarea comportamentelor. E oarecum simplut, dar uzual un comportament poate fi analizat ulterior in raport cu mai multi factori: beneficiile, rolul in organizatie, comunicarea, dezvoltarea individuala, responsabilitati si obiective, independenta, samd.

Faza mai misto e ca un singur comportament de la varf e proiectat exponential la baza piramidei, in diverse forme in interactiunea cu clientii.

No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: