Skip to content

Cum pierzi ce nu ai

Iulie 23 2010

Nu am inteles niciodata in afaceri cum poti sa pierzi bani pe care nu ii ai.

De exemplu tu, ca si ziar, ai un abonament cumparat de la mine pe anul asta. Daca eu anul viitor nu imi mai fac abonament, tu te apuci si zici ca ai pierdere un abonament. Amice, tu pe anul viitor nu ai nimic de la mine, singurul lucru pe care il ai este abonamentul de acum.

Daca imi convine ceea ce imi livrezi, ma mai gandesc la anul viitor. Dar daca imi dai ratoneala an de an, ziar de ziar, tu chiar te astepti sa mai cumpar ceva din presa scrisa? S-a nimerit sa fie cu presa scrisa, ca tot au ei probleme.

No comments yet

Lasă un răspuns

