Skip to content

Serios?

Iunie 21 2010

Aseara am jucat fotbal. In prima repriza eu am jucat varza, cam in ton cu echipa. Am avut un coleg caruia nu i-am pasat in mod intentionat, si in toate cele 40 de minute nu am facut altceva decat sa ne sicanam, sa ne injuram reciproc si sa ne enervam. A, si sa luam goluri de la adversari.

Spre sfarsitul primei reprize, cand eram in toiul unor urlete foarte slab articulate – deh, trecusem in modul babuin, am vazut cu coada ochiului cum doi prieteni de-ai nostrii care stateau pe margine radeau cu lacrimi de noi cum ne certam ca prostii.

Parca prea ne luam toti in serios. Ce esti? Product manager frate, manager, director executiv. Statut si functii. Daca nu esti „cineva”, nu merge treaba. Carti de vizita cu 7 titluri, evanghelisti in masa, fun masteri si alte ghidusii de-astea. Odata cu „Eu sunt …” vine si un val de auto-suficienta care te da peste cap. Usurel mama, ca va plezneste vreo vena.

Statutul are fantasticul avantaj ca depinde doar de exterior. Cand nu il mai ai, sau oamenii care te stimau nu mai au chef de tine, urmeaza un mic cutremur. Frumoasa dependenta, sa te vezi pe tine doar dupa cum te vad altii (self-branding?!!!).

Dupa ce i-am vazut pe ei razand, m-a pufnit si pe mine rasul – mocnit bineinteles, pentru ca, nu-i asa, eu sunt om serios si important, si nu rad. Apoi, in pauza, toti din echipa am stat de vorba si ne-am varsat nervii, lamurind problemele. Iar in a doua repriza am jucat fotbal.

Videoclipul l-am gasit aci, in gradina, pe tachepedia.

No comments yet

Lasă un răspuns

