Skip to content

Români, ce vă mai place să aterizați!

Mai 10 2010
tags: ,

Am observat și eu, deşi nu îmi doream neapărat,  obiceiul de a aplauda la aterizarea reușită a avionului. Ce-i drept, până acum nu am primit niciodată aplauze pentru că mi-am făcut bine treaba – probabil că oamenii chiar se așteptau să îmi fac treaba.

La naiba, când au început aplauzele m-am simțit de parcă am tras biletul câștigător la loto:  Vei trăi! Avionul tău a aterizat în siguranță! Felicitări!

Întâmplător, o una dintre asistentele de zbor îmi fusese colegă de liceu. “Cred că fac mişto de voi rău de tot asistenţii de la alte companii, pentru faza asta cu aplauzele “ zic eu. “Mie-mi spui”.

No comments yet

Lasă un răspuns

