Skip to content

Care-i treaba?

Mai 3 2010

Dacă e să mă iau după ce zic toate cărțile de auto-dezvoltare, și anume că te ajută să îți schimbi viața și că ele au rețeta de succes, îmi vine în minte o singură întrebare: „Dacă tot sunt atât de benefice și îți rezolvă toate problemele, atunci de sunt atât de multe?” Pur și simplu, mă așteptam ca prima carte de auto-dezvoltare să fie și ultima, dacă tot rezolvă îmi rezolvă toate problemele.

Desigur, pot să mă înșel și chiar să fie cărți de auto-dezvoltare care sunt utile. Însă nimeni nu poate să facă pentru tine treaba aia murdară și oribilă, atât de mult evitată: să intre în teren și să iasă la joc.

No comments yet

Lasă un răspuns

