Skip to content

Responsabilitate

Martie 29 2010

E interesant că se aruncă cu cuvântul acesta în dreapta și în stânga. La naiba, a devenit chiar atribut în orice mediu, industrie, business. Frații mei cubanezi, e important (nevoie?) să fim responsabili de faptele noastre, vine mesajul și declarația. Toată lumea* aruncă în dreapta și în stânga cu acest cuvânt. De parcă dacă ne dorim, se va și întâmpla.

Pentru mine responsabilitatea aduce cu sine o perspectivă despre care nu cred că e nouă, de altfel.

Îmi place să cred că sunt responsabil, deși când mă gândesc că asta implică și faptul că nu mai am pe cine sau pe ce să dau vina pentru ce am făcut eu sau pe ceea ce mi se întamplă, mă trece un fior de insecuritate și devin anxios. Când mă uit în spate la ce am făcut, nu prea îmi vine să accept că eu sunt responsabilul, atât de bune cât și de rele (în accepțiunea mea). Bine, nu vreau să le accept pe alea rele, bineînțeles🙂.

Revenind la trendul cu responsabilitatea, am doar o mică remarcă: e bine că ne dorim, doar că observ că lipsește acțiunea (poate doar mi se pare). Până la urmă, “Wishing does not make a poor man rich”, după cum zice un proverb arab.

–––

* care lume? nu știu. fiecare are lumea lui.

No comments yet

Lasă un răspuns

