Skip to content

Timpul

Martie 19 2010

Mă, să fiu al naibii de nu m-am plictisit de câte ori aud, văd și citesc de managementul timpului.

Mă, treaba e simplă:

  • îți faci lista cu ce ai de făcut
  • le prioritizezi
  • le FACI

Știi că anumite sarcini nu sunt ale tale? Le refuzi, dacă poți.

Știi că activitatea ta e mai dinamică și ai parte de întreruperi și intervenții dese? Îți aloci 2 ore pe zi, timp de buffer, special pentru ele. Îți sună telefonul? Și ce, nu e obligatoriu să răspunzi la tot ce mișcă (decât dacă ești pompier🙂 ).

Tot nu ai timp? Scoală-te la 6 dimineața în loc 8. Aruncă televizorul. Stai mai puțin pe internet. Tot nu îți ajunge timpul? Nu cred, poate că nu prioritizezi suficient de bine, sau ai pe listă lucruri care de fapt nu sunt ale tale.

sursa foto: Catherine, via flickr

Și asta e.

No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: