Skip to content

Ora pământului

Martie 2 2010

Iarăşi Ora Pământului.

Iarăşi replica asta obosită cu stingerea luminilor odată pe an. Iarăşi acelaşi bombardament mediatic al departamentelor de PR obsedate să picteze imagini false, de companii „implicate social”. Iarăşi guguştiuci care iau, pur şi simplu, ca literă de lege tot ce debitează alţii, fără să filtreze măcar o secundă prin scufiţă. Iarăşi aceeaşi placă. M-am săturat de ea.

Să vă explic, în cazul în care vă miraţi şi vă pregătiţi să mă înjuraţi pentru că nu vreau să particip la o asemenea mişcare.

Să opreşti toate luminile, şi toţi consumatorii electrici casnici, odată pe an, timp de o oră, NU aduce economii sau beneficii reale şi pe termen lung Terrei. E ca şi cum eu, fumător de ceva timp, mă abţin să fumez odată pe an, timp de o oră, în compania prietenilor mei nefumători, ca nu cumva să se îmbolnăvească din cauza fumatului pasiv.


sursa pozei aici

Să înţeleg că vreţi să facem ceva împotriva „încălzirii globale”, că tot suntem „ecologişti”, şi de aici şi mişcarea asta cu Ora Pământului?

Atunci, fraţii mei cubanezi, haideţi să punem mâna şi să scoatem din priză tot ceea ce nu folosim. Acum! După care, să ne asigurăm că facem asta în fiecare zi a anului. La treaba asta mă bag şi eu. Ce ziceţi de propunerea asta?

–––––––––––––––-

Valeriu Butulescu: Avantajul superficialităţii. E mereu în prim plan. (mai multe aforisme aici). N.m.: cred că trebuie să mai pun mâna pe-o carte.

Lasă un răspuns

