Skip to content

Nu sunt un subordonat bun

Ianuarie 23 2010

Decat daca ma lasi in pace sa imi fac treaba. Daca stii cumva o cale mai buna sa imi fac treaba, spune-mi-o. Dar treaba mea o fac tot eu. Treaba ta e sa imi fii sef, sa te ocupi de problemele tale si ale echipei tale, nu sa imi rezolvi mie problemele si sa imi faci mie sarcinile.

Daca imi dai ceva de facut, imi place sa inteleg de ce e nevoie de treaba aia. Cum pica toata treaba aia in angrenajul nostru de business. Daca nu inteleg ce rol are sarcina aia, si nici tu nu imi explici, atunci o sa te intreb. Daca imi acorzi 5 minute sa imi explici „de ce”, in unele cazuri e posibil sa salvezi 5 ore de munca de corectura – pentru ca neintelegand la ce serveste treaba aia, cel mai probabil am considerat-o neimportanta.

Daca observi sau iti spun ca nu stiu cum sa fac ceva, invata-ma. Stai langa mine pana esti sigur ca stiu ce am de facut, si am macar o metoda de a face treaba respectiva. Bineinteles, nu te astepta sa fac ceva nou perfect din prima. Din a doua, mai merge. Invata-ma sa gandesc inainte sa actionez.

Daca vin cu ceva idei sa imi imbunatesc performanta, asculta-ma. Unele sunt chiar bune. Tot legat de performanta, ma „coafeaza” daca imi zici dinainte cum o sa o evaluezi, ca sa stiu ce conteaza. Despre obiective, ce sa zic, ma intereseaza sa le stiu dinainte pentru ca nu imi place sa alerg ca un bezmetic.

De departe insa, cel mai bun lucru pe care il poti face ca sef este ca, odata ce mi-ai dat ceva de facut, sa ma lasi in pace sa imi fac treaba (stiu, e greu). Asa inseamna sa nu vii din 5 in 5 minute sa imi ceri raportul, sa nu vii si sa spionezi tot ce fac, sau sa vii langa mine si sa imi respiri greu in ceafa. Daca faci asta, eu inteleg ca nu ai incredere in mine. Daca vrei sa afli ceva, intreaba-ma. Oricum o sa iti raspund inainte de a deschide gura.

sursa imaginii

” – Ei Paul…si tu acum! De fapt, eu sunt un subordonat bun – cand nu am sef !”

No comments yet

Lasă un răspuns

