Skip to content

Singura persoana

Ianuarie 18 2010

Azi de dimineata am avut ceva treaba in oras. Cum ploua, am luat un taxi. Pe toata durata calatoriei, l-am urmarit pe sofer in timp ce vorbea la telefon, cu copilul lui (cred) – habar nu am daca este baiat sau fata. Cat timp a durat drumul – maximum 10 minute, el a vorbit aproximativ trei minute, iar restul de sapte le-a petrecut ascultandu-si interlocutorul.

Din intreg  mesajul transmis celeilalte persoane, in scurtul timp in care a vorbit, am retinut o singura fraza:

„- Asculta-ma, tu esti singura persoana care te poate ajuta.  Nu ma asculti nici pe mine, nici pe prietenii tai. Fii atent (a), priveste-te pe tine insuti, si intotdeauna sa te gandesti la binele tau. Fii egoist (a)”

In restul timpului, a ras cu placere, a ascultat si nici macar nu am avut impresia ca discuta cu cineva in contradictoriu, sau ca era suparat pe persoana respectiva. Era pur si simplu calm, relaxat si comunica autentic. Si-a exprimat parerile clar, asertiv si foarte sigur pe el, fara pic de agresivitate.

I-am lasat mai mult decat 30% bacsis, adica 2.5 Euro la o cursa care facea 7.5 Euro.

No comments yet

Lasă un răspuns

