Skip to content

Pantoful cenusaresei

Ianuarie 13 2010

„- Mersi pentru ajutor, nimeni nu a mai facut ceva de genul asta pentru mine; sambata trec pe la voi prin magazin sa vad ce ati mai adus nou!”

E ceea ce o clienta i-a spus la telefon unui prieten de-ai mei care lucreaza intr-un magazin de pantofi. Ce s-a intamplat? Clienta avea o problema cu cizmele pe care le cumparase, problema care nu era din vina ei, si, bineinteles, adusese cizmele inapoi la magazin sa fie reparate.

Cu o zi inainte, cand ii raspunsese la telefon, clienta era nervoasa, deoarece trecuse aproximativ o luna de cand cumparase perechea de cizme, si inca nu putea sa le poarte. De asemenea, mai venise si de cateva ori degeaba la magazin, in speranta ca problema ei fusese rezolvata, iar tot ceea ce putuse obtine a fost frustrare, deoarece fusese amanata in mod constant. Ca sa nu mai vorbim ca fusese „amenintata” ca va fi sunata si informata constant despre situatie si rezolvarea ei, lucru care nu s-a intamplat.

In momentul in care a luat legatura cu prietenul meu, el a aflat din prima convorbire toate detaliile problemei, inclusiv ca fusese stabilit ca, odata reparatia efectuata, cizmele sa fie trimise acasa la clienta printr-un curier. Dupa ce a aflat toate aceste lucruri, i-a cerut clientei sa il lase sa vada care e situatia, dupa care sa revina cu un telefon, in 15 minute. S-a informat, a aflat ca cizmele erau deja la magazin, reparate, dupa care i-a dat telefon unui prieten si l-a intrebat daca il poate ajuta cu o livrare la domiciu. A sunat clienta inapoi, i-a transmis solutia, si i-a zis ca in aceeasi zi, va avea cizmele acasa.

Dar a mai facut un lucru. In cutia in care erau puse cizmele, a pus un plic cu un bilet scris de mana, de catre el. In bilet era scrisa doar o singura proprozitie: „Imi pare rau de intarziere”, si numele lui, scris jos, in coltul din dreapta. De aici, si telefonul de multumire pe care i l-a dat clienta., si cu care am inceput povestirea.

[Ca sa nu mai zic ca a mai avut inca o surpriza atunci cand aceeasi clienta  i-a multumit si in momentul in care a sunat-o sa o anunte rezolvarea problemei, deoarece NIMENI din magazin nu o mai sunase pana atunci, nici macar sa o informeze despre statusul situatiei.]

Apropo, cati dintre voi ati scris un bilet de mana adresat unui client, bilet in care sa va cereti scuze pentru o greseala pe care compania voastra a facut-o fata de el?

No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: